Det kom ett paket med posten idag...

Kommer ni ihåg mitt inlägg Det kom ett paket med posten igår... Idag kom ett paket från min finaste Ida som jag gick i samma klass med i Umeå! Vilka underbara vänner jag/vi har! Hon skickade 2 små mössor och 2 små bodysar i storlek 56 till Mini! Jag trodde att det var babyfilten som jag vunnit när jag tömde brevlådan idag, men när jag såg Idas avsändare fick jag rysningar över kroppen och blev alldeles rörd! Vilken överraskning! Jag saknar dig Ida!! Och tack så jätte mycket!

273684-99
Jag och Ida på sittningen "Klä dig efter din hatt"!

Jag o Ida!
Jag och Ida på förfesten innan sittningen "Kom som du inte är"!


Mini´s present från Ida! :) H*n kommer bli sååå fin!

Kommentarer
Lina skrev:

ja, jag har 7 skivor till med bilder jag ska gå igenom och framkalla. vojvoj. men det är ju roligt när det är gjort sen :)

2009-07-08 @ 08:06:54
URL: http://pinkelina.blogg.se/
Annie skrev:

Nu förstår jag inte.. Är inte sparkikus en hAn? altså en pojke? =)

2009-07-08 @ 13:19:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0