Det kom ett paket med posten igår...

Det innehåll presenter till Sparkikus! Ett paket samt ett gulligt litet kuvert med texten Sparkikus, Malin och Robert på samt ett kort med bland annat texten "Snart välkommen till världen present!" Det kom från Luleå och min gamla klasskompis från biologprogrammet, Anna och hennes sambo Johan! Blev så glad och rörd att jag blev lite törögd! Så himla gulligt av dem!! Självklart öppnade vi paketet och där i låg dessa söta Laban-grejer: 



Det kommer bli en liten Laban-bebis tror jag! Nu har bebis sked, matskål och skallra med Laban. Laban-mobil till vagnen. Och handduk och sockor med Laban på från farmor och farfar.

TACK så jätte mycket Anna och Johan!

Här kommer två kort som jag hittade i ett gammal album. Hihi, minns du Anna?:)

Ida, Karin, Jag och Anna på NH i Umeå:)


Party i mitt studentrum:) Karin och Anna!

Kommentarer
emma skrev:

vad söt blogg du har:) kika gärna in på min blogg också:)

2009-06-18 @ 16:53:34
URL: http://emmabjornfot.blogg.se/
Anna skrev:

Hej hopp! Vilket gulligt inlägg ;) Herregud va gamla bilder! :) Visst var det efter sittningen på NH??? Eller var det den på Ålidhem?



Kramar till tusen!



ps. jätteroligt att prata med dig igår!

2009-06-18 @ 22:07:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0