Uppdatering

Jobbet förra veckan gick toppen! Känns som ett riktigt bra ställe och jag börjar redan komma in i det och trivas:) Däremot har det varit ganska jobbigt att vara ifrån Walter samt att pendla morgon och kväll men man kommer in i det också.
Däremot började Walter sjukna om under torsdagen. Han började få feber igen, hosta, snora osv. Som ett brev på posten började också jag bli febrig på jobbet i fredags och i lördags vaknar jag upp genomförkyld!! HELA helgen har gått åt till att stanna inne och försöka kurera oss! Skittrist med andra ord, eftersom helgen före också tillbringades hemma i soffan när Walter hade tredagars feber.
Trodde jag skulle hinna bli frisk för jobbet idag men så blev inte fallet. Huvudvärken, snorigheten och febern vill inte ge sig... Lagom kul att ringa och sjukanmäla sig fjärde dagen på nya jobbet...Not. Och vem tror ni kom hem från jobbet halv tre idag? Jo, Robert. Sjuk även han.
Aja, är väl höstförkylningarna som börjar nu... Bara och knapra lite extra vitlök verkar det som... Nu ska jag gå och fortsätta ha tråkigt i soffan.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0