Bloggar

Japp, nu bloggar jag igen. Jag vet att ni inte är bortskämda med inlägg från mig, men lusten infinner sig inte särskilt ofta... plus att livet och allt vad det innebär också kommer "ivägen" allt som oftast.

Igår var vi på ett jättefint bröllop mellan Siv och Jonas! Vigseln var vacker, maten god och festen sååå rolig! En kanon kväll! Tur med vädret hade de på sin stora dag också och jag tror de är mer än nöjda!:)

Walter bodde hos sin mormor i natt så pappa och mamma fick sova ut enda till 12.30! Riktigt skönt, men shit va dagen blev kort! Sovmorgon är skönt, men faktiskt ganska överskattat ändå, man hinner ju ingenting! Jag har iallafall hunnit göra min "fotoläxa" inför morgondagens fotolektion. Den har varit 3 av 5 gånger och jag har redan lärt mig massor!! Kan visa en bild från varje "fotoläxa" tillfälle så ni får se.


Walter busar!


Regnbågen. (3 papperstussar på ett vittpapper)


Lime i skål.

Kommentarer
Malin, mamma till Jamie! skrev:

Ja, jobbigt var det! Men vilken belöning man får!

Kunde inte varit lyckligare :-)



KRAM!

2010-05-24 @ 23:28:52
URL: http://mmylove.blogg.se/
En förkärlek för svart skrev:

Du är så duktig vännen, kanske kan man få se resultatet från nästa lektion också? Och tack för komplimangen om klänningen =) puss&kram

2010-05-25 @ 20:19:27
URL: http://karlektillsvart.blogg.se/
Eva Ljungkrantz skrev:

Du är så duktig med kameran.

2010-05-29 @ 12:37:47
carolina skrev:

wow, vad duktig du är på att fota!

svar: jo, det är amölindö :)!

2010-05-31 @ 10:14:58
URL: http://acarolinas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0