Idag

Idag var vi uppe tidigt jag och Walter. Vi var med mormor och handlade, samt tankade, skjutsade hem henne, fikade och sedan lånade vi hennes bil. Vi har turen att få låna den ända till onsdag:) Därefter tog vi en sväng förbi min pappas grav på vägen hem. Men det var så fullt med snö så att tända ljus var inte att tala om. Jag var glad att vi iallafall såg 1,5 dm av stenens överdel. Ritade ett hjärta i snön som hälsning.

Nu har jag plockat in maten och fått i mig och Walter lite lunch. Runt halv fem ska vi hämta pappa Robert på jobbet och sen ska vi iväg och kika på en lgh. Vi har en visning att gå på imorgon också:) Just nu bor vi i en två vilket snart kommer vara lite trångt. Så vi har lite smått börjat se oss om efter något större. Kul att kolla utbudet i Västerås utan stress:)

Här kommer de utlovade bilderna på våra fynd från förra veckan:)

 
Plåtburk (10 kr) och lagom stor handväska (15 kr) på Röda Korset Kupan. Väskan är redan invigd på 50-års festen som vi var på förra helgen:)


Byxor till Walter, 30 kr Brödet och fiskarna.


Byxor till W, 20 kr B & F.


Skor storlek 21, 30 kr B o F.


P.O.P skor lite större än de andra. 25 kr B o F.


Kofta till mig. Ser hel oanvänd ut:) 40 kr.


Superfyndet!! Panelgardintyg, ca 10 meter. Kommer räcka till 4 gardiner. 65 kr.



Litet BRIO lok, från mormor loföraren till Walter. 15 kr på Brödet och Fiskarna. Och den både åker, tutar och lyser:)


Shaker till Robert. Oäppnad. 20 kr.

Måste säga att jag är nöjd med våra fynd! Nu dax att åka! Kram och hej!


Kommentarer
Eva Ljungkrantz skrev:

Ja det var fynd vi gjorde.

2010-03-12 @ 17:13:16
M i c k a skrev:

det är alltid trevligt när man hittar såna klipp :D

2010-03-12 @ 18:44:22
URL: http://nintendoo.blogg.se/
carolina skrev:

kupan? bor du i kalmar kanske? =) roligt att fynda!!

2010-03-15 @ 10:27:52
URL: http://acarolinas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0