Ishotellet i Jukkasjärvi!

Den 30:e december var jag, Robert och min mamma till Ishotellet i Jukkasjärvi. Det var hur häftigt som helst! Just den dagen var det dessutom minus 33 grader och det gjorde det hela ännu lite mer exotiskt! Det var till och med så kallt att batteriet i kameran tog slut mycket fortare än det annars gör, men vi hann i princip ta bilder på allt vi ville. Här kommer ett litet axplock. Klicka för att få bilderna större:




Lampor i taket.


Robert och mamma vilar sig.




Baren


En av de designade sviterna.


Den här sviten heter "Rest in the nest".


Också en av sviterna.




Kristallkrona av is (så klart:))


En annan svit.


Den här sviten heter "Dockhuset". Här hade inte jag vågat sova iaf!!


Vilar mig på en av issofforna:)

Kommentarer
Malin LjM skrev:

Vad Häftigt! Smälter det på sommaren?

2010-01-10 @ 23:22:39
URL: http://malinljm.blogg.se/
Sandra skrev:

Häftigt! Måste va en upplevelse att ha sett det. Man har ju bara hört talas om det jämt. Kul med bilderna =)

/Sandra

2010-01-11 @ 10:00:02
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se
Anonym skrev:

Wow va häftigt! Nu vill jag gifta mig där ännu mer! Så vackert!

Men näe, skulle inte heller vilja sova i dockhuset, eller sviten med den andra människo-avbilden.. men dom andra 2 <3

2010-01-11 @ 20:02:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0