Piratfesten!

Lördagen den 14:e augusti var det då äntligen dax för Roberts och min piratfest på ön!

Totalt blev vi 12 stycken. Alla fick någonstans att sova och vi fick alla plats under altantaket under maten. Finns det hjärterum så finns det stjärterum!
Festen blev riktigt lyckad och det pratades redan nästa dag om vad nästa års tema borde bli:) Det tycker jag är ett bra betyg!

Almö-Lindö visade sig från sin allra bästa sida med spegelblankt vatten, 18 grader varmt hela natten (jag kom i säng efter soluppgången någongång närmare 5 och då var jag inte sist), solen sken, vi badade, spelade krocket och kubb, grillade, sjung och hade det riktigt trevligt:)

Lite bilder:


Familjen Pirat! Walter tillbringade natten med mormor i stan sen, men först fick han också vara lite piratig:)


Piratgänget! 2 stycken fattas som kom lite senare.


Piratkrocket! Krocket med piratregler alltså;)


Lite Karibien feeling får man allt:)


Grillning!


Yaaargh! Vi fann skatten!!

Lite fler bilder finns hos Maria för er som är nyfikna:)

Kommentarer
Diana - Nybliven mamma ♥ skrev:

Nej så skoj!! :)

2010-08-21 @ 21:41:11
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Cintya-Haileys mamma skrev:

Nu har jag uppdaterat mig lite med dina inlägg ;) Vad roligt Walter såg ut att ha haft det på sin födelsedag och ni på er pirat fest =)

Han ser ut att ha växt massor! Har han börjat på dagis än? Hoppas ni mår bra och har det bra. Kram

2010-08-21 @ 21:41:56
URL: http://cintyas.blogg.se/
teddy skrev:

Ohhh vilka fina bilder och bra idé med piratfest. Teman på fester är alltid skoj.

Söt lille vännen är som pirat!

Vill passa på att önska en fin kväll.

kram kram

2010-08-21 @ 22:32:47
URL: http://caitlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0