Någon som blir glad?

För här kommer ett inlägg!
Bättre sent än aldrig finns det ju något som heter... kanske att jag fortsätter också. Har den senaste tiden kommit på mig själv med att tänka "det där ska jag blogga om" så man vet ju aldrig:)

Vi har haft en helt underbar sommar, som gått alldeles för fort! Walter gör framsteg varje dag! Och på söndag den 8/8 blir han 1 år!! Helt otroligt vad tiden har gått!

Robert har haft 2 veckor semester som gick alldeles för fort de också. Han började i måndags igen... Men förra helgen gjorde vi en liten minisemester tillsammans. Vi bilade alla 3 till Östersund på fredagen och träffade en kompis, Sara, och var ute och åt med henne. På lördagen var det min bästa vän från Umeå, Jennys och hennes Davids stora dag, de gifte sig! En helt fantastisk dag! Och dessutom fick vi träffa finaste Ida också:) Bilder och mer om vår minisemester kommer i ett annat inlägg.

Roberts familj har varit här också:)
Med dem var vi till Sundbyholms slott, Sigurdsristningarna, Ramnäs glasbruk, Skultuna mässingsbruk och Vallby friluftsmuseeum. Vi hann också ta med dem på Power Meet, gå på stan och även en sväng ut till stugan.

Igår fick jag min legitimation från Socialstyrelsen så mer klar som biomedicinsk analytiker kan man inte bli nu! Eller, ja nu är det ju bara jobbet som fattas men det ska nog ordna sig det också:)

Den 16:e augusti ska vi börja skolain Walter på dagis! Tänk så stor han blivit! Han var ju nyss en liten, liten bebis...

Här kommer lite bilder från sommaren:)


Walter i sin fina skrinda som vi köpt med pengar från hans gammelmormor, gammelfarmor och gammelgammelfaster! Ankan fick han i sin allra första fiskdamm på midsommarafton.


Plaska i baljan på altan i stugan var skönt i sommarens hetta.


Mamma och jag spelade dragspel som alltid på midsommarafton.


Walter på Power Meet i sin nya tuffa bandana.


Power Meet


Kollar in forsen i Ramnäs.


Walter får se sin första paddunge.


Kollar in gässen på Vallby friluftsmuseeum.


Mamma Malin på styltor:)


Roberts familj. Robert, Walter, Sonja, Åke och Niklas.

Kommentarer
Malin skrev:

Kul att du är tillbaka! Walter har blivit så stor.



kram

2010-08-04 @ 22:01:33
URL: http://malinljm.blogg.se/
Amanda skrev:

Ja jag blir glad! Hehe ;)

JISSES vad fin Walter har blivit! Han blir ju bara finare o finare!

Hoppas du orkar blogga mer nu :)

Kram!

2010-08-05 @ 09:28:47
URL: http://mandy80.blogg.se/
Cecilia - mamma till Ella skrev:

Wei, ett inlägg! Det tackar vi för! :)

Hoppas ni mår bra. Vad stor Walter blivit!! Tänk att han blir 1 år snart! Farmor pratar fortfarande om när ni var där och hälsade på, hon tyckte han var så söt. Kram kram

2010-08-05 @ 13:19:03
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0