Inskolning och jobb!

I måndags började inskolningen av Walter på dagis. Hittills har allt gått jättebra! Vi trivs redan på avdelningen och förskolelärarna verkar bra. Veckan som varit har vi varit där 10-10.45 och jag har varit med hela tiden. Men imorgon börjar det "på riktigt". Då kommer jag lämna honom korta stunder och i slutet av veckan ska han även stanna och äta samt vila middag. Får se hur det kommer gå...säkert bättre för honom än för hans mamma:)

I tordags fick Robert tillsvidareanställning på sitt jobb!! Samtidigt ringde en kvinna och erbjöd mig min första arbetsintervju! Börjar hända grejer på jobb/ekonomifronten nu, äntligen!! Så nu får ni hålla tummarna för mig på tisdag:)

Bjuder på en suddig bild av Walter i sitt lektält:)

Tittut!

Kommentarer
teddy skrev:

Ohhh hjälp så tiden går fort. Ska han redan börja på dagis den lilla mannen :)

Hoppas det går bra på inskolningen.

trevlig söndag.

kramis

2010-08-22 @ 17:48:56
URL: http://caitlin.blogg.se/
Ida-Maria, mamma till Lykka skrev:

Vad bra att inskolningen går bra! Det kommer gå finfint för honom:) Kul!

2010-08-23 @ 18:32:53
URL: http://skolfux.wordpress.com
Cintya-Haileys mamma skrev:

Vad kul att det går bra! =) Nej, Hailey har inte fått dagisplats och jag vet inte hur länge det dröjer innan hon får det.. Var rätt många i "kön". Det är svårt här tydligen. Men jag har mammadagar kvar till feb ungefär så tar det tid så tar det tid ;) Har inte bråttom, jag vill att Hailey ska kunna gå innan hon börjar så då gör det inget.



Vad duktig han är med pottan. Vi har inte ens köpt en, vi ska faktiskt göra det till helgen ;)



Ha det bra. Kram

2010-08-24 @ 13:22:15
URL: http://cintyas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0