Vi överlevde festen:)

Robert och jag startade festen hemma med god middag, entricoté, kroketter och berneisesås samt en flaska vin:) Sedan blev det en del Singstar innan taxi mamma hämtade oss och körde oss till festen. Vi hade super kul hela kvällen och natten och åkte inte hem förns halv tre. Då kom mamma och Walter och hämtade oss, vi köpte nattmat och sedan hem! Det ända jobbiga var det där med handmjölkningen...men det funkade och var helt klart värt det!:)

Walter och mormor hade också haft det jätte bra! Det enda problematiska var att han inte ville ta flaskan! Trodde det skulle gå bra eftersom det hade funkat bra en gång tidigare, men när han blev tillräkligt hungrig gick det till slut ändå. Blir nog lättare sen när han äter mer riktig mat, då kan han till och med sova över:)

Igår var det skyltsöndag. Jag var så pass pigg att mamma, Walter och jag åkte ner en sväng. Vi kollade första advent fyrverkerierna över stan, innan vi tog en tur till IKEA som har firat 25 år under fyra dagar. Där köpte mamma ytterliggare 2 orkideér till oss! Vi fick en dagen innan också:) Så nu står 3 underbart vackra orkidéer i våra fönster:) Tack mamma!

Har börjat julpynta lite smått och nu ska vi sätta oss och plocka in alla kort i album! Skoj! Hoppas ni alla andra haft en bra helg!

En av orkideérna:) Plus två av blommorna vi fick i present av vänner när Walter hade kommit, de har hållit sig bra! Och så självklart vår fina stjärna! Prinsen syns också i bild:)

Och här en närbild på sötungen!:) Så fort han ser kameran ler han! Han är redan en liten linslus;)


Kommentarer
Maria skrev:

Vad trevligt att få komma iväg och göra nått skoj och annorlunda någon gång ibland.

Jag hade inte tänkt bjuda över folk men de kom ändå :) Fast Alva kommer ha kalas senare i december och då får ni gärna komma! Kram

2009-11-30 @ 20:29:32
URL: http://desmasakerna.blogspot.com
mina skrev:

Godmorgon gumman.Skoj att höra från dig..var ett tag sedan.Ja nu börjar det allt närma sig..Börjar redan känna av förvärkar så det är skönt eller posetivt får man säga..för snart är han här..16 dagar kvar som han är beräknad på,,men både jag & min sambo tror att han kommer i veckan eller i nästa för jag börjar känna av värkarna..längtar..men det återstår att se vilken dag han väl kommer..ska bli så underbart skoj....

Så mysig er kväll verkade vara & god mat..skönt att göra saker med sin man då & då med,,HA nu en skön tisdag...jätte söta bilder på din söta son.kram kram

2009-12-01 @ 08:29:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Jenny W skrev:

Skönt att det gick bra och att ni hade kul, det var ni värda! puss&kram

2009-12-01 @ 08:57:49
Cecilia - gravid i v.35 skrev:

Tack snälla! :)

Vad roligt att se att du också har en blogg, nu har jag ytterligare en att följa!

Åh, han är ju så söt - lilla Walter! Sötaste namnet med:)

Kram!

2009-12-01 @ 15:22:51
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Maria skrev:

Ja hon fyller den 22 december så kalaset blir väl runt då nån gång. Inte på julafton iaf! :)

2009-12-01 @ 19:04:59
URL: http://desmasakerna.blogspot.com
Johanna skrev:

Vilken sötnos Walter är! Jag är så dålig på att kommentera, men jag här och kikar med jämna mellanrum och ler när jag ser de fina bilderna på Walter och allt vad det nu är :) Hälsa Robert. Kram!

2009-12-01 @ 19:32:45
URL: http://hannisey.blogg.se/
Liw skrev:

Hallå!

SKönt att höra att ni är pigga och krya, det inger hopp här i sjukstugan :-) Men sjuk och höggravid är INGEN höjdare kan jag lova :-S



Skönt att det går bra att lämna stor killen till mormor, du och Robert behöver lite vuxen tid också ibland, lätt att glömma bort i allt det nya med att ha barn har jag på känn :)



Krämen som jag fick idag var nog något mellan ting, tror det var 12 ml i tuben så det var ju ingen liten förpackning, vet faktiskt inte hur stor förpackning just den krämen säljs i i vanliga fall så det är svårt att besvara :-) Men det är väldigt trevligt att få en present varje morgon :-) Bra karlar är guld värda ;-)



kram kram

2009-12-01 @ 20:24:34
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Annika skrev:

Åh vad söt han är! Längtar så tills Michelle kan fyra av såna leenden =)

2009-12-05 @ 21:28:40
URL: http://lillamichan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0