Julmarknad!

Idag åkte jag, mamma och Walter till Skultuna och var på årets första julmarknad! Mysigt:) Vi köpte tunnbröd och salami och provsmakade en massa godsaker. Tog några lotter också, men hade inte turen på vår sida... Sen fikade vi i Skultunas fordonsförening! Trevligt, trevligt!:) Mamma hittade även en namnsdagspresent som jag fick i förskott! Ett par örhängen i glas:)


När vi kom hem till pappa igen:)


Örhängena:) Bilden gör dem inte riktigt rättvisa, men på ett ungefär:)

I torsdags skulle vi ha följt med Öppna förskolan till badhuset och badat med Walter för första gången, men tyvärr blev han lite förkyld under natten. Snorig, hostig och lite hängig, så badet fick vi skjuta på framtiden. Däremot tog vi oss ner på stan och åt lunch med min barndomsbästis Ann-Sofie! Hon bjöd mig på lunch:) Det kommer att återgäldas en dag när du själv är mammaledig, jag lovar!:) Tyvärr glömde jag kameran, men det var jätte trevligt o ses!

 
Walter i sin nya fina vagn:)


Kommentarer
Anna-Maria skrev:

Jag som kollade i tidningen och fick för mig att alla julmarknader började nästa helg.. =( Men vi får passa på då ist=) Hoppas det var trevligt i skultuna, jag har aldrig varit där på julmarknad..

Är det något du kan rekommendera?

Julmarknad är helt underbart tycker jag.. =)



Jätte fint bild på er! Han växer och knakar..

Vart går ni på öppna förskolan?

Oj vad frågor det blev..



Ha en fortsatt trevlig kväll..

Kram

2009-11-22 @ 17:16:41
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Mamma till Melker. skrev:

Vad söt :) Har du redan en utåtvänd vagn?

2009-11-22 @ 19:28:36
URL: http://enolsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0