För ett år sedan...

Idag för ett år sen fick vi veta att Walter hade flyttat in i min mage! Då visste vi ju inte att det var just Walter som var där, bara det att vi förhoppningsvis skulle få bli föräldrar cirka 9 månader senare! Tänk vilket mirakel livet är!!

Idag åkte mamma, jag och Walter till min pappas gamla faster Agnes. Hon fyller 91 i januari, men är piggare än många ungdomar! Hon ser nästan ingenting, men hon bakar, tvättar, städar, lagar all mat själv och kokar äppelmos! Hon lekte mer med Walter än vad jag och Robert ibland orkar göra:) Tyvärr kunde inte Robert följa med då han kände sig lite krasslig i morse och inte ville riskera att smitta ner nån. Och när vi kom hem var han sämre:( Nu har han en hel hög med snorpapper framför sig, näsdroppar och nyser stup i kvarten. Mina sjuklingar! Hoppas jag slipper...

Måste bara berätta vad jag lagade för gott igår! Älgfärsbiffar med fetaost, potatismos, champinjon/rödlök/palsternacks-pytt, kokta morötter, gräddsås och lingonsylt! Till efterrätt gjorde jag hemmagjord chokladmousse! Riktigt gott kan jag lova!

Nu ska vi kika klart på filmen! Hoppas ni får en fin start på nya veckan imorgon!

Kommentarer
Sandra skrev:

Va härligt det är när gamla människor får må relativt bra och vara pigga trots en del krämpor och så. Kul att höra att hon orkade leka lite med er lilla kille =)

Jobbigt med förkylningar, det har härjat här hemma också under veckan. Hoppas ni kryar på er snart!

2009-11-23 @ 10:24:24
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se
Carolina skrev:

Hej Malin.



Det var länge sedan jag var inne på din blogg. Min dator krashade så allt försvann, även länkar och likn. Men nu hittade jag din blogg igen.



Grattis till stiliga Walter! Har suttit och läst ikapp och tittat på fina bilder.

Underbart att ni mår bra hela familjen.

Kramar Carolina - 2anewlife

2009-11-23 @ 15:38:20
URL: http://thelawofcarolina.wordpress.com
Eva Ljungkrantz skrev:

Trevlig dag hade vi och god mat hade du lagat.

2009-11-23 @ 20:32:15
Jenny W skrev:

Att det redan är ett år sen... kändes som igår!!! massa kramar på er

2009-11-24 @ 08:12:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0