Farsdag med mera

Idag började vi dagen med att fira världens bästa pappa Robert! Han blev jätteglad för Pappa-boken han fick från Walter samt en liten grej från mig:) På eftermiddagen var vi till min pappas grav och tände ett ljus. Trist att det är allt jag kan ge min pappa på speciella dagar men vad gör man...
Efter det åkte vi till Linnéa, Henke och Vilmer och hälsade på! Där hade vi också turen att träffa Maria och Svea!:) Så trots att dagen känts ganska tung, tråkig och jobbig har den även innehållit sina ljusglimtar.

Är man ledsen är det dessutom bara att gå och gosa lite med en glad liten Walter-kille så blir man oftast på bättre humör direkt! Idag matchades föresten kläderna perfekt på gossen!! Han invigde sin tröja "I´m small but I rock" som var det allra första klädesplagg bebisen i min mage fick från sin farbror samt farbrors tjej. Byxorna med en gitarr och texten "Rebell" från Jenny och Davids passade inte precis sämre! Röda strumpor och svart scarf var pricken över iet!


Vet inte om det är Walter som matchar Laban-skallran som han fick från Anna eller om det är tvärtom;)



Walter sover redan i sin säng och det är nog dax för mamma och pappa att också lägga sig nu. Kram och godnatt.

Kommentarer
Josse skrev:

Tacktack! :) Vad stilig han är Walter :) Kramar

2009-11-09 @ 14:29:10
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Cintya skrev:

Åh så fin han är! Han är så duktig med alla framstegen!!! =) Kramar till er

2009-11-09 @ 19:12:36
URL: http://cintyas.blogg.se/
karolin skrev:

tack, jag tror inte magen kan bli större nu utan att spricka haha :D



Vad gullig han är din lilla Walter, ett riktigt charmtroll!



Kram

2009-11-09 @ 21:18:23
URL: http://bekk.blogg.se/
Sandra skrev:

Tack så mycket! Skönt att han äntligen är här =)

Vilka söta kort på er son, han är verkligen sockersöt!

Kram Sandra

2009-11-09 @ 22:45:45
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0