2 feberfria dagar!

Jepp, nu är vi friska igen! Igår och idag har vi båda varit feberfria, hurra!

Igår var jag tvungen att ta mig till banken samt försäkringskassan. Trots det fick jag ingen feber även om jag kände mig ganska slut efteråt, inte så konstigt kanske. Mamma och jag hittade bl.a en jätte söt skallra till Walter så den fick han i för tidig julklapp av mormor sin. Tror inte han förstår det där med julklappar i år i alla fall:) Känns extra bra att den säljs till förmån för barnhemsbarn och handikappade i Ryssland:)


Koncentration...


Randigt ska det va!:)

Idag var Robert, jag, mamma och Walter dels till banken och öppnade ett sparkonto till lillen, sen till NetonNets nyöppnade butik här i V-ås och därefter storhandlade vi på Maxi. Trötta men hyfsat pigga kom vi hem och Robert gjorde hamburgare med pommes medans jag matade Walter. Sen har det mest blivit mys i tv-soffan.

Trevlig helg på er alla!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0