Vecka 30!

Idag går vi in i de sista 10 veckorna! Jag kan inte förstå hur fort veckorna har rasat iväg! Robert sa nyss när vi gick till affären: "Snart är det sommar, va härligt". Och då slog det mig: "Det är ju på sommaren bebis kommer!!" Det har varit så avlägset så länge, plusset kom ju i november. Och sommaren och bebis och allt kändes så långt bort...men inte nu längre! Det är faktist med blandade känslor. Längtar självklart efter bebisen men samtidigt börjar det kännas lite läskigt. Ska vi bli föräldrar snart!?! Men jag vet också att det kommer kännas lugnare och bättre bara vi har kommit ner till V-ås. Nu sitter man fortfarande i Umeå, med en opackad och ostädad lägenhet, med ett examensarbete som inte är klart och inte redovisat än med mera. Men jag vet att allt ordnar sig till det bästa, det gör det alltid!:) Jag har ju min sambo och bästa vän i Robert och med honom vet jag att allt blir bra:)

Nu ska jag strax fortsätta med förberedelserna inför kvällens grillning. Robert gick nyss och köpte lite extra grillbricketter och träffade Erika från min gamla korridor på affären. Så nu får vi snart en oväntad middagsgäst vilket bara känns jätte roligt!! Och senare är det dax för Schlagerfinalen i Ryssland!

Kramar!

Kommentarer
Josse skrev:

Ja tänkt vad veckorna går! Det kommer nog kännas skönt när ni flyttat till västerås och kommit iordning :) Vi måste ju hålla varandra uppdaterade genom våra bloggar, kul när vi "följt" varandras graviditeter så länge! Hoppas ni får en mysig kväll! Kram

2009-05-16 @ 19:36:05
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Malin skrev:

Kul att ni gör lite spontana grejer, det blir så svårt efter bebisen kommer, allt sker på hans schema då.

2009-05-16 @ 21:23:03
URL: http://malinljm.blogg.se/
Therese skrev:

jupps=) det blev snitt.. Han låg med rumpan ner och gickinte att vända..eller gick men han flytta tillbaka sig igen.. fruktansvärt envis redan då.. och ännu mer nu...´=)

2009-05-17 @ 10:12:58
URL: http://www.kanintelevautan.blogspot.com
Cintya skrev:

Gud så underbart att veta att det snart är dags. Jag förstår precis vad du menar. Att man är lycklig för det som kommer men det är såklart skrämmande. Hela livet ändras. Och det gör det bara på några timmar egentligen och då syftar jag på timmarna då värkarna startar tills bebis tittat ut. Ni kommer få en jätte fin bebis och bebis kommer skatta sig lycklig för sina föräldrar. Känns det nervöst inför förlossningen eller du kanske inte tänker på det så mycket? Är det västerås ni flyttar till?

Ha det bra. Kramar

2009-05-18 @ 15:26:32
URL: http://becomingmother.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0