Min tatuering!

Min uppmärksamma bloggkompis Josse har sett på mina magbilder att det gömmer sig en tatuering i min svank:) Tänkte därför visa den för alla som är nyfikna:)



Jag gjorde den våren 2005 i Västerås på tatueringsstudion Blue Bird och Johanna heter hon som har gjort den. Börjar faktist bli sugen på något mer:) Men det får vänta tills bebis kommit och jag har hittat något fint motiv. Tatueringen är för övrigt inte sned, utan det är bilden som är lite snett tagen.

Lite senare ikväll tänkte jag berätta hur studiebesöket på förlossningen var! På återseende!

Kommentarer
Elin (Edvinsmamma) skrev:

Vilken snygg tatuering!

Jag är sugen på att göra något också...skulle vilja göra en stjärna någonstans som en symbol för Edvin...sen tänkte jag att man kan utöka med en stjärna för varje barn man får :)



Vilken fin mage du har nu!

Inte alls så länge kvar tills prinsen kommer...så spännande! :)



Kram

2009-05-14 @ 18:59:43
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Josse skrev:

Åh den var ju jättefin! Gillar tatueringar mycket men har dessvärre ingen själv. Har tittat på motiv och sånt länge men med min beslutsångest blir det svårt ;) Men efter bebben tror jag allt det kommer bli en!



Kram!

2009-05-14 @ 20:12:09
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Mindy skrev:

God kväll gumman.Snygg tatuering..Den måste har gjort ont..Hoppas att du har haft en skön fredag..Bättre än min..Jag får äta upp det man sa att jag får må hur dåligt & ha hur ont som hälst bara bebben mår bra..nu har jag ständigt ont i kroppen & är så orklös..så jobbigt...skönt att killen snart kommer hem så det blir middag.kram kram

2009-05-15 @ 16:56:40
URL: http://blondis81.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0