I natt!

Kom på en sak: Har läst att man kan vakna av att bebisen sparkar. Det har inte hänt, förns i natt! Drömde att nån kom och petade mig hårt på höger sida av magen. Och så vaknade jag med ett ryck av att Sparkikus ligger och sparkar just där jag drömde att jag blev petad! För när jag ligger på sidan och han sparkar där (ner mot sängen) så har magen som ingenstans att "ta vägen" och bukta ut och då känns det jätte tydligt.

Mysigt i vilket fall som helst. Sparkarna och buffarna är ju det bästa med graviditeten:) Hittills alltså;)

Sen har lillkillen väldigt ofta hicka! Idag badade jag badkar efter att jag vaknade eftersom jag hade så ont i benen. Och då hade han hicka i säkert över 10 minuter. Sen hickar han varje kväll när vi sitter och kolla på tv. Och annars också lite då och då. Vår lilla Hickikus:)

Nu har vi just grillat med Henke och nu blir det snart efterrätt i form av glass och Singstar!!:D Puss & kram!

Kommentarer
Linnea skrev:

Åh va mysigt. Nån hicka har jag inte kännt än men det sparkas och snurras runt en hel del där inne. Låter som ni haft en trevlig kväll. Våran planerade grillning blev utbytt mot grillpanna inomhus eftersom det började regna, men det var mysigt det med. Kram

2009-05-23 @ 00:28:31
URL: http://www.neaochhenke.blogspot.com
Amanda skrev:

Hehe...ska fixa en magbild så du kan se ;)

Vad roligt att ni flyttar hit! Då kommer vi säkert ses i korridoren på BB här för vi ska ju föda nästan samtidigt =)

Hoppas ni trivs. Bär inget när ni flyttar bara!!!



Såg att du tipsa om att Barnmorskorna börjat igen. Jag blev jätteglad! Hade missat de totalt. E det textat nu när de är från Norge?



Klapp på magen ;)

2009-05-23 @ 00:37:34
URL: http://mandy80.blogg.se/
Mindy skrev:

Godmorgon gumman.Så härligt att vakna till bebis rörde på sig :) Vaknade i morse med & kände våran bebis röra på sig..vet att det är allt för tidigt men jag vet vad jag kände..det gick så snabbt..men så härligt..gick rätt länge med min förra så det är inte så konsitg att man känner det tidiggare denna gång.HA en skön lördag.krma

2009-05-23 @ 10:09:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Josse skrev:

Jag är uppmärksam av mig ;) Det var riktigt skoj att shoppa i luleå, idag är vi ute på nya äventyr hihi jag älskar långhelger! Hoppas ni har det trevligt! Kram kram

2009-05-23 @ 15:49:47
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0