Flyttstädningen har börjat!

Åh va duktig jag har varit idag:) Idag har jag tvättat alla fönster i lägenheten, på alla sidor. De blir några stycken...20 rutor för att vara exakt. Så nu förtjänar jag en kopp te, en smörgås och resten av kvällen i fotöljen.

En promenad på nästan 2 timmar i det fina, varma vädret hann vi också med, så det känns i kroppen nu. Men på ett bra sätt:)

Nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar på mitt examensarbete! Måndag, tisdag och onsdag veckan som kommer och sedan måndag och tisdag veckan därpå. Sedan har vi inlämning på onsdagen den 27:e maj. Därefter ska en poster göras. Men det känns ändå som att jag har det under kontroll. Ska jobba hårt de här 3 dagarna, för de fyra lediga dagarna i slutet av veckan måste vigas åt flyttpackningen...

Hoppas ni alla haft en bra helg:)

Kommentarer
Josse skrev:

Tacktack!:) Vad flitig du varit idag! Snart är du klar med skolan, måste kännas härligt.. hur många år har du läst då? Hur ser det ut på jobbfronten? Vad jobbar din sambo med förresten eller har han också gått skola? Nu blev det massor med frågor :) Kram

2009-05-17 @ 21:05:25
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Josse skrev:

Ja det känns kul med ett till ul, hoppas bara moderkakan rättat till sig nu! Men det är ju inte så länge kvar tills våra bebbar kommer ut :D



Okej, vad skönt att det verkar se bra ut med jobb! Hoppas ni båda får jobb sen när ni vill ha det :) Ni får se det positiva med att han inte fått sommarjobb, då har ni tid tillsammans nu i slutet av grav och kanske i början med bebben också.



Min sambo jobbar på ett företag som gör färdiga badrum. Han ritar upp badrummen som kunderna beställer i ett program som jag tror heter auto-kad :) Han har sökt semester lite senare iår så hoppas han får den beviljad och att pyret hinner komma innan han ska återgå till jobbet, skulle vara skönt med lite längre ledighet tillsammans i början :)



Phu, jag har suttit ute på balkongen och läst inför tentan imorgon, men var tvungen gå in och svalka mig det är så varmt (men det är ju bara härligt!) Hoppas du med får en bra start på veckan! KRAM

2009-05-18 @ 10:42:22
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Lina skrev:

vad duktig du är! jag tycker det är rätt kul att putsa fönster... men kanske inte 20 stycken! :)

2009-05-18 @ 15:05:26
URL: http://pinkelina.blogg.se/
Amanda skrev:

tack för gratulationerna! Grattis själva =) Kul att ni har kommit så långt! Jag är avis! =)

2009-05-18 @ 20:06:43
URL: http://amandasvensson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0