Helgen i Västerås!

Nu är vi hemma igen efter vår visit i Västerås. Vi kom dit i torsdags kväll och då blev det kinamat och bakelse till efterätt:)

På fredagen åkte vi ut till guldsmeden Bronsil och beställde min examensring! Tror det kommer bli en jätte fin ring i guld med fyra diamanter! Längtar tills den 3:e juni mer än av en anledning nu:) Därefter åkte vi till mammas bästa kompis och köpte hennes tvättmaskin så nu har jag och Robert egen tvättmaskin i lägenheten vi ska bo i! Känns jätte lyxigt och kommer vara så bekvämt sen när man har en liten dreglis att tvätta efter:) Sen köpte vi även mammas kompis 120 säng och fraktade ut den till sommarstugen på ön och till det lilla huset där Robert och jag bor. Så i sommar slipper vi sova på madrasser på golvet, även om det funkar kommer det bli bra mycket bättre. Härligt att komma ut till stugan också! Vädret var kanon och fåglarna kvittrade:) På vägen hem var vi också förbi och kikade på mammas nya lägenhet och det var som hon sa, att jag skulle bli lite avis, men den passar mamma perfekt! Är jätte glad för hennes skull:)


Vårtecken i mammas rabatt på balkongen:)

¨
Jag och Scooby på släpet efter fyrhjulingen på isen över till ön. Scoobys lilla tunga tittade visst ut också:)


Mamma och Robert på isen:)

På lördagen var det äntligen dax för Martin och Camillas bröllop! De var jätte vackra i kyrkan och festen blev kanon bra! Maten var toppen god och alla gäster hade trevligt:) Hälften av gästerna var släktingar på någotvis så det var trevligt att träffa alla:) Bröllopsparet hade skrivit en beskrivande mening om varje gäst i sånghäftet och min var "Dragspelande "labbråtta"" Haha, tyckte den passade perfekt! Roberts var "jooo, men visst" inte helt fel den heller:)


Robert, jag och lilla kulan:) Innan vi for till bröllopet.

 
Min fina mamma och jag! Mamma hjälpte mig med frisyren och den blev sååå bra:)


Robert och mamma:)


Camilla och Martin som nyblivna herr och fru utanför kyrkan.

Söndagen var lugn men en sväng ut till IKEA hann vi iallafall med. Vi fikade där samt kollade lite smått på bebis-prylar, alltid lika mysigt:)

Min söta lilla vovve Scooby i lekartagen:)

Eftersom jag inte kunde uppdatera i söndags med ny vecka så gör jag det nu. Nu är vi i vecka 22!

Hoppas ni alla haft en minst lika bra helg som vi:) Nu är det den sista veckan i skolan, sen börjar mitt examensarbete på sjukhuset!

Kommentarer
Josse skrev:

Kul att du äntligen uppdaterat, har ju kikat varenda dag ;) Ni verkar ju haft en trevlig helg i Västerås! Vi hade det jättebra i Umeå! Ja nu är vi i v22, skoj skoj :D



Kram J

2009-03-25 @ 09:30:09
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Fru Evelina skrev:

åh vad mysigt att gå på bröllop!

och spännande med examen! har du kvar nåt i skolan nu?



kram

2009-03-25 @ 15:59:30
URL: http://evelinas.blogg.se/
Jenny W skrev:

Så fina bilder, och ni var sååå tjusiga bägge två! det har med kostym borde bli Roberts grej tycker jag! puss

2009-03-27 @ 08:56:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0