Fikat med tjejerna igår:)

Igår blev det fika på stan med 5 tjejer från klassen. Väldigt trevlig kväll med mycket tjejsnack och en del bebisprat så klart:) Emma hade turen att få känna Sparkikus:) Och vår kompis Henke, som kom förbi innan jag åkte, fick känna han också:)


Moa, Ida, Jag, Emma och Sandra. Jenny stod bakom kameran och fastnade tyvärr inte på bilden.

Nu är världens bästa sambo till ICA för att handla choklad till mig:) Är så sötsugen att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Han erbjud sig alldeles själv, min riddare i nöden;)

Ikväll ska vi kika på Antikrundan kl 20 och sedan dokumentären om monstret Fritzel kl 21.

Kommentarer
Jenny W skrev:

Ja, det var en riktigt mysig kväll. Det måste hållas igång det här! puss

2009-03-27 @ 08:54:30
Duracellmamman skrev:

Åhhh så mysigt!!!



Kikar förbi med massor av varma kramar och önskar Dig en underbar helg!



Kramis!

2009-03-27 @ 13:30:22
URL: http://duracellmamman.se
Isabelle skrev:

hehe tack!



åh vad jobbigt det här med ditt hår :( hoppas det blir bätre sen då!, kansdke kan prova och använda ngt medel för att det ska bli bättre?

hopaps att du får en trevlig helg!

2009-03-27 @ 17:51:33
URL: http://saberi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0