Amnings-BH och fler bebiskläder:)

Nu har jag länge gått med en bh som har blivit alldeles för liten igen. Köpte två nya före jul när brösten växte jätte mycket på jätte kort tid, men nu har det blivit dax för en ny igen! Får djupa märken på sidan och under brösten och det är inte skönt. Fick tips om att amnings-bh är väldigt sköna och dessutom kan man lika gärna investera i en sån nu för det behövs ju ändå snart:)

Så en vit på Lindex för 169 kr blev det:)

Sen "råkade" vi ju gå förbi bebiskläderna där inne också. Bara för att "kolla" lite. Haha, och ut gick vi med 4 nya plagg till lillen!:D


Allt började med att jag såg den här lilla söta bruna mössan med nyckelpigor på för 50 kr. Sen såg jag dressen och det matchade ju perfekt, och då gick det inte att gå därifrån utan alltihop!:)


Världens sötaste lilla dress! Storlek 62 för 179 kr med tillhörande byxor.


Med världens finaste innetyg! Så jag tror den är menad att vara vändbar.


Kolla så gullig den är inuti!


Med turkos/bruna byxor till.

Och en Rolling Stones body storlek 74 för 99 kr. Valdes av Robert, han ser det ju som "sin" uppgift att göra lillen till en hårding:)

Däremot har min telefon pajat... eller pajat o pajat... det står bara "Sätt i sim-kortet" och ingenting hjälper, hur vi än sätter i det och slår på telefonen. Typiskt nu när jag nyss har köpt nytt batteri och laddare till mobilen, kunde man ju ha räknat ut...

Men den kanske är som kameran... som slutade funka normalt nån vecka innan vi skulle till V-ås och jag såg tusenlapparna till en ny flyga iväg. Men så gav jag den en smäll och den började funka igen! Ibland löser sig saker med lite våld:) Nu är det bara telefonen kvar o fixa, har ingen större lust o lägga ut pengar på en ny just nu....

Trevlig fredag på er och glöm inte "Så ska det låta" ikväll! :) Det gör inte vi!

Kommentarer
Elin skrev:

Fina kläder lillkillen ska få!

Gillade den turkosa jackan, en färg jag älskar :)



Ha en fin fredagkväll!

Kram

2009-03-27 @ 21:14:54
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Josse skrev:

Hihi ja visst är det svårt att hålla sig från att köpa bebiskläder. Fina var dom iallafall :) Ang bh så fick jag tips att inte köpa före för när mjölken rinner till växer brösten ännu mera. Men en ska jag också investera i senare, sen ska jag köpa efter förlossningen flera. Men man måste ju ha något på sig från bb också ;)

2009-03-27 @ 22:50:38
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Maria skrev:

Vilka söta klädesplagg, förstår att du inte kunde låta bli att köpa :) Hoppas ni har en trevlig helg! kram

2009-03-28 @ 08:08:46
URL: http://hemmahosalva.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0