Nycklarna inlämnade och BM-besök!

Igår gav vi upp med städningen vid 18-tiden. Gick hem till Jenny och duschade och sedan blev vi bjudna på en underbar picnic ute med grillad fläskfilé och god sallad med bröd:) Efter det kollade vi på filmen Dagboken (riktigt bra) och åt glass och jordgubbar.

Imorse gick vi upp och städade klart lgh, tog cirka 2 timmar. Kändes lätt idag, men igår kändes det som om det var huuur mycket kvar som helst! Är glad att vi tog det sista idag på fm, vi var alldeles för trötta igår kväll. Lämnade sedan in nycklarna och hoppas på att de nya boendena är nöjda över städningen, det är iallafall vi.

Därefter gick vi till BM på vanlig kontroll. Minns inte alla värden nu, men mitt Hb-värde låg fortfarande på 110 fast jag äter 1 Niferex om dagen, så nu är det till att knapra lite mer järntabletter. Annars såg allting så bra ut:) Följer min SF-kurva fint, SF-måttet låg idag på 31-32 (som den vecka jag är i) och bebisen verkar ha vänt sig med huvudet nedåt redan. Vår duktiga lilla bebis:) Hjärtljuden var på 143 slag/min, vilket också är toppen bra! Min foglossning beror antagligen på all stress och flyttpackning/städning, så vår barnmorska trodde också att det skulle bli bättre nu när jag får vila. Hoppas verkligen på det...

Dax att fortsätta med min poster till redovisningen på onsdag. Har lite kvar att fixa på den. Hoppas ni alla har en bra måndag!

Kommentarer
Lovisa skrev:

Vad bra att allt såg bra ut! Jag har slutat med järntabletterna och ligger ändå på 130... Så skönt att slippa dem!



hoppas dina sista dagar i umeå blir toppenbra!

2009-06-01 @ 15:45:00
URL: http://lofsan.wordpress.com
karolin skrev:

Tack för kommentaren :) Ultraljudet gick verkligen super! Det kunde inte ha gått bättre :) Lade upp en bild i bloggen om du vill se.



Nu är det inte många veckor kvar för din del! Jag har faktiskt följt din blogg ända sen den hemliga bloggen och typ vecka 5 eller vad det var :) Det ska bli spännande att se vad som döljer sig därinne :)

kram

2009-06-01 @ 16:28:35
URL: http://bekk.blogg.se/
Nadja skrev:

Vad skönt att ni har flytten gjord snart =)

2009-06-01 @ 17:15:30
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Anna G skrev:

Grattis till den klara flytt-städningen!!! :) Måste kännas skönt! Jag önskade av hela mitt hjärta att jag hade kunnat fara ner till Umeå förra helgen, men jag tror det var tur jag var hemma och pluggade! Känns ganska hyffsat nu faktiskt, peppar peppar ta i trä! :)Men jag lär ju märka om någon vecka eller så då tenta resultaten kommer in d-dagen är imorgon!



Om jag och Johan får nått ledigt i slutet av sommaren så hoppas vi båda på en söderresa och då kan du ge dig katten på att jag ringer! :)



Ha det bäst!!! KRAAAAMAR i massor!



/Anna

2009-06-01 @ 20:29:20
Josse skrev:

Vad bra att allt såg så bra ut! :)



Snart får du vila och ta det lugnt då ska du se att fogarna också blir bättre! Kramar J

2009-06-02 @ 08:14:00
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
karolin skrev:

Ja, jag tror det var någon ljusfläck bara som ser ut precis som homers mun haha! Och då tycker ju jag såklart att det var skitgulligt haha!



Nej jag har nog kommenterat någon enstaka gång bara fast det var ett tag sen nu. Jag blev fast med tiden och ville veta hur det gick med ert lilla knyte :) Sen var det nog för att vi kommer från samma stad (västerås) och pluggar till samma yrke :)

Kram

2009-06-02 @ 10:09:45
URL: http://bekk.blogg.se/
Cintya skrev:

Hej. Gud vad kul med flytten. Men du måste ta det lugnt när kroppen säger ifrån. Skönt också att du ligger så bra till i kurvan, det gör tyvärr inte jag.

Lillan verkar lite större så det blir ett ul idag pga det. Det är ju inte alltid sfi måttet stämmer så det lär vi märka. Ska du sätta in några foton på nya lghten?? Du har slutat plugga nu va?

Kramar

2009-06-02 @ 10:51:02
URL: http://becomingmother.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0