Promenaden till stan

Vi fick en helt underbar dag på stan, Robert och jag! Först började vi med att träffa Ulle, en gammal kompis till mig med hennes kille samt hans dotter. Vi gick och fikade på Global Living (my favorite!) Tyvärr hade de ingen pacannötspaj, dock mycket annat gott! Sen gick vi en sväng på Claes Olsson där det blev en liten födelsedagspresent till mamma, Apoteket där vi köpte napp och nappflaska och sen hittade Robert mer kryddor i en utländsk affär. Innan vi gick hem köpte vi 2 liter svenska jordgubbar och 1/2 kilo biggaråer på torget! Mums va gott det var! Kändes nästan som att vara på semester idag! Inga tider att passa och underbart väder:)
 
Vi gick ner på stan och hem, en ganska bra bit att gå faktist. Satt bara stundtals på cykeln. Allt för att få igång förlossningen:) Än är det fortfarande helt lugnt. Men man vet ju aldrig;)


Robert i telefon på Djäkneberget


Jag och underbaraste! Svartån i bakgrunden.

Kommentarer
Liw skrev:

JO den blir mer och mer gravid nu, fast den minskar :)



Skönt med en dag på stan utan tider och annat att passa. Bra laddning inför dagen D :)



Har vräkt i mig jordgubbar idag, fick gå till ICA två gånger och köpa fler :) Mums!



natti kram

2009-07-22 @ 23:39:29
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Josse skrev:

Ja det var skönt, känns lite knasigt har gjort 4 ultraljud men men är de medicinsk nödvändiga så är det. Mysigt med promenader och semester, vi går också varje dag :) Kram

2009-07-23 @ 10:02:57
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0