Presenter och kläder till bebis!

När Robert kom hem från Kiruna hade han med sig presenter till bebis! Av Roberts mormor, morbror med familj samt en till familj fick Sparkikus ett Laban-bäddset till spjälsängen, en Labangrej till vagnen (ser ut som den mobilen vi har men det är ett spöke) samt en babyfilt med Laban. Tänk vad mycket Labanprylar bebis får!! Grejen till vagnen blir nog någon slags mobil över sängen eller skötbordet eftersom vi redan har en mobil till vagnen. Av blivande farmor och farfar fick Sparkikus lite mer kläder:) Det går alltid åt, hur bra som helst! Och så hade blivande pappan köpt en liten body till sin bebis, urgullig!


Babyfilten! Bäddsetet ser likadant ut.


Bodyn som Robert köpte! Står Älskling på den:)


En body i storlek 50 samt tillhörande sparkbyxor:)


Sparkbyxor i storlek 70.

Idag kom kläderna som Robert beställde härom dagen. Han har velat köpa en Ramones-body i flera månader och nu har vi en! I storlek 9-12 månader. Och ja, den var riktigt snygg! Dessutom blev det en liten tröja i storlek 70 för 20 kr som det var rea på. Var lika bra när vi ändå beställde bodyn och betalade frakten. Och t-shirten är väldigt killig, jag vet, men tjejer kan väl också gilla bilar och traktorer!?:)





På återseende!

Kommentarer
Liw skrev:

Snacka Sparkikus kommer vara välklädd. Visade Magnus Ramonesbodyn och han blev helt eld och lågor :)



Jo, väldigt spännande med RUL, vi har ju dock hunnit med hela 4 VUL hittills, lilla ärtan är ju ett spiralbarn och då är det högre risk för utomkvädeshavandeskap..



Fin mage du har fått, själv går jag bara ner i vikt, har förlorat mellan 5 och 7 kilo sen inskrivningen, men magen växer iaf så allt är ju bra :) kommer bilder imorgon när jag är tillbaka på skäret och min kära kamerasladd :)



Trevlig helg!

Kram

2009-07-09 @ 23:01:30
URL: http://preggomonster.blogg.se/
teddy skrev:

Vilka fina och mysiga presenter. Härligt att veta att man köper till ett litet liv som snart är här :)

Stackare som har drabbats av K. T - syndrom men vi håller tummarn att det försvinner när lille älskingen kommer till er. Är du helt och hållet ledig nu?

Trevlig helg.

kram kram

2009-07-10 @ 07:24:06
URL: http://caitlin.blogg.se/
Josse skrev:

Åh vad gulligt! Den där sparkdräkten med valarna har jag stått och hållt i och velat köpa, men Johan tyckte den var så "pojkig".. men vadå inte spelar det så stor roll nog kan en flicka också ha en sån :)

2009-07-10 @ 09:44:06
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Lina skrev:

den där med myrsloken eller vad det är, är jättesöt! :) ja, det andra också förstås :)

2009-07-10 @ 14:28:16
URL: http://pinkelina.blogg.se/
Mindy skrev:

God kväll..Allt är bra med mig & våran livliga bebis..vet att bilden som är uppe i dag syns det inte så mycket för bilden är tagen framefrån..men hade jag stått på sidan så hade det syns en del..kanske kommer jag dela med mig några bilder längre fram.Söt kläder till er bebis :) kram

2009-07-10 @ 20:21:25
URL: http://blondis81.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0