Kisseriet

Enda sen jag blev gravid har jag varje natt vaknat två gånger och varit tvungen att gå upp och kissa!
Men så natten till fredag, natten till lördag samt natten till söndag vaknade jag bara en gång! Vilket framsteg och va skönt det var att nästan få sova en hel natt!
Och imorse vaknade jag av min väckarklocka! Alltså inget spring på toa en endaste gång! Hoppas det har lugnat ner sig nu för man blir trött av o vara uppe och springa på toa nätterna igenom.

Nu ska jag fortsätta kolla på Idrottsgalan! Hejar för övrigt på de två handikappidrottarna som är nominerade till Jerringpriset! Heja heja!


Kommentarer
Maria skrev:

Det har säkert lugnat ner sig nu men det kommer tillbaka på slutet ;) Kram

2009-01-19 @ 23:13:42
URL: http://hemmahosalva.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0