Flicka, pojke?

Ja, vad är det vi väntar? Det absolut viktigaste är självklart att bebisen i magen är frisk! Men visst spekulerar man lite i vem det är som ligger där inne:)
I natt drömde både jag och Robert att vi fick en liten flicka. Robert drömde att hon hade en rosa/vit kläning på sig med en rosa rosett i sitt ljusa hår. Jag drömde däremot att jag tog upp henne och hon hade mycket och alldeles mörkt hår på huvudet. Hade själv det när jag föddes:) Sen ammade jag henne:) Hihi!

Så nu är vi ännu mer nyfikna faktist! Kollade lite smått på bebiskläder idag när vi var på stan, men vi kommer inte köpa något innan vi varit på ultraljudet så vi vet att allt ser bra ut. Men det är ju alltid kul att kolla på alla små minisockor och minitröjor och drömma lite:)

Nu ska jag kika vidare på Körslaget!
Kramar!


Kommentarer
emmasusanna skrev:

vad mysigt att smygkika lite ;)



Vill och kommer ni ta reda på vad det blir för något?



Spännande sånt där



Hoppas ni har en bra helg



Sköt om dig!

KRAM

2009-01-31 @ 22:17:12
URL: http://emmasuanna.blogg.se/
Malin Ljunggren-McNulty skrev:

Skall bli spännande att se om ni har rätt...Har ni funderat på namn? Säg inte till någon förrän ni har bestämt er, folk har så många åsikter om namn.



2009-01-31 @ 22:30:31
URL: http://malinljm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0