Dagen

Idag tog vi en promenad till vår familjeläkare och så vaccinerade jag mig mot svininfluensan. Robert har redan tagit sprutan tidigare eftersom han är en av riskgrupperna (han har lätt astma). Det gick bra, har bara lite ont i armen just nu.

När vi kom hem vilade jag en stund. Har känt mig sååå trött idag! Redan innan sprutan ska tilläggas. Vet inte vad det är, säkert bara det jätte trista vädret och att man aldrig får se solen...

Tog mig i kragen och dammsög och diskade sen iaf.

Igår satte Robert upp vår spegel som vi fick av mamma, så nu har vi en helkroppsspegel i hallen! Lyx!

Nu har Walter också blivit medlem i sin allra första förening! Han är numera juniormedlem i Djurens Rätt! Har själv varit medlem där sen jag var jätte liten så jag tyckte det var lika bra att Walter blev det på en gång också:)

Godnatt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0