Premiär på stan!

Måste först tacka för alla era gullig kommentarer! De får mig verkligen att vilija fortsätta blogga. Var först inte så sugen på att fortsätta blogga så mycket. Berodde nog mycket på hur trött jag har varit sen Walter kom... Men det är så kul när man får uppskattning av sina läsare, dessutom känns det viktigt och roligt för att kunna visa Roberts familj i Kiruna allt som händer här plus alla vänner vi har utspridda över landet. Så det blir nog inlägg här i fortsättningen också:)

Idag tog Robert och jag Walter i vagnen och gick ner på stan. Det blev en promenad på ca 45 min i rask takt. Jätte fint väder har vi haft! Bokade bland annat tid för faderskapsbekräftelse. Det ska vi fixa nästa vecka, skönt o få det ur världen.

Vi hade en ritkigt mysig dag på stan. Åt god lunch, hittade lite nytt till Roberts garderob och amningskupor till mig! Jätte kul shopping...not. Sen köpte vi biggaråer och gick hem igen. Men först hann Walter och jag med vår första offentliga amning. Utanför Clas Ohlson. Gick hur fint som helst:)

Idag provade jag dessutom mina vanliga jeans för första gången sen förlossningen och de passade!! Vilken lycka att ha vanliga snygga kläder igen! Och riktiga skor!:)


Kommentarer
Malin Ljunggren-McNulty skrev:

Ni verkar födda till föräldrar! Hoppas du får sova lite.



kram

2009-08-26 @ 01:33:09
URL: http://malinljm.blogg.se/
Mia skrev:

Va kul att du ska fortsätta blogga! Det måste va underbart att komma in sina gamla jeans, hur mycket gick du upp under graviditeten och hur mycket har du gått ner hittills?

2009-08-26 @ 21:20:14
Jenny W skrev:

Härligt Malin! puss

2009-08-26 @ 23:22:01
Anna skrev:

Håller verkligen med om hur skönt det är att kunna ha vanliga kläder igen! Amningskupor ja, mycket spännande inköp man får göra nuförtiden... :)

2009-08-27 @ 14:08:11
URL: http://annastickar.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0