BF+6 Grejer på gång?

Idag är det BF+6... men nu tror jag att det händer grejer! Men är nog för tidigt att säga, vågar inte ta ut något i förskott...

Har sen ett-tiden i natt haft smärtsamma förvärkar. Har vaknat till och från och från 7-tiden har jag fått andas mig igenom varje "värk" och inte kunnat somna om. Vet alltså inte om det är på riktigt eller om det bara är smärtsamma förvärkar... Men nyss tog jag ett bad, sägs ju att förvärkar ska försvinna av varma bad, det gjorde de inte, men de blev kanske snäppet mildare?

Ja, som sagt, svårt att veta vad det är sånt här. Känns ungefär som kraftigt magknip i nedredelen av magen, som sen klingar av. Detta går alltså i fina vågor men inte så regelbundet som man kanske skulle vilja. Men varken slempropp eller vatten har ju gått än, så därför tror jag ändå att det är falsktalarm, vill ju inte bli besviken...

Nu ska vi iaf strax till BM. Ska förklara för henne hur det känns så får vi se vad som händer. Nåt borde det ju vara:) Kom ju på att vi nästan gått en vecka över tiden, så det vore ju inte helt osannolikt att det är nåt på g!

Kommentarer
Marlene skrev:

Håller tummarna för dig att något är på g! Skriv efter du varit hos Bm, nu är jag riktigt nyfiken! ;) Jag tror inte heller att man kan starta sin förlossning genom knep.. bebis kommer när den är redo ju! :)



Kram

2009-08-06 @ 11:42:57
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Cintya skrev:

Hejsan! Jag har vår dotter hemma hos oss nu. Hon kom 25 dagar för tidigt men allt gick bra och vi alla mår toppen och är överlyckliga. Vi har varit hemma nästan en hel dag och hon är född 3 augusti. Hoppas du snart får se din bebis. Puss och kram

2009-08-06 @ 12:15:23
URL: http://cintyas.blogg.se/
karolin skrev:

åhhhhh vad spännande!!!! Den här bloggen är den första jag går in på varje dag för att se om du har skrivit något under natten :) Jag kan knappt bärga mig tills din lille är ute så jag kan kanske föreställa mig hur DU måste känna haha :D



Kram

2009-08-06 @ 12:57:42
URL: http://bekk.blogg.se/
Malin Ljunggren-McNulty skrev:

Jo det är nog dags snart. Vattnet behöver inte gå förrän det är långt gånget och ibland kan det gå rasande fort efter vattnet har gått. Lycka till!



2009-08-06 @ 13:40:59
URL: http://malinljm.blogg.se/
Therese skrev:

åh..hoppas på bebis kommer snart=) Kollar din blogg varje dag=) för se om det händer nåt=)..Vattnet kan gå precis när som helst..

2009-08-06 @ 14:20:05
URL: http://www.kanintelevautan.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0