Grillpremiären!

Igår var det äntligen dax för årets grillpremiär! Alexander P i vår klass ordnade grillkväll och hade även hyrt kvarterslokalen vilket var mycket uppskattat lite senare när det blev rätt kyligt.
Vi var runt 20 stycken från BMA-programmet samt några utbytesstudenter som hade hittat dit. Och åh, va gott det var med grillat!! Alltid lika gott första gången för året.

Efter mat och prat var vi sen några stycken som gick ut. Jag, Robert, Jenny och David hamnade på Origo och det blev en riktigt trevlig kväll och vi gick inte hem förns de stängde!:)

Här kommer lite bilder från kvällen:)

Robert och jag under grillningen.


Jag och Jenny med våra flaskor! Jag hade köpt ett alkoholfritt jordgubbsvin från Systemet som inte innehöll någon alkohol alls! 0,00%. Annars innehåller alla "alkholfria" mindre än 0,5% alkohol.


Jag och Robert på Origo:)


Ehh, ja...:)


Jenny och Robert dansar med saxar:)


Sista bilden från kvällen på dansgolvet:)

Kommentarer
Anonym skrev:

hejsan ser att du fick grabben att raka sig... eller tröttna han själv?

2009-04-26 @ 21:28:58
Jenny W skrev:

Härliga bilder, och tack för en jättekul kväll =) Puss&kram

2009-04-26 @ 23:02:25
Malin Lj skrev:

Svar till Anonym: Nej, han tröttnade faktist själv på mustaschen:) Och inte mig emot:)

2009-04-27 @ 10:04:54
URL: http://malinlj.blogg.se/
teddy skrev:

Vilken rolig helg ni verkar ha haft.

Skönt att det finns alkoholvin utan någon som helst alkohol i den. Var den god då?

Önskar dig en bra start på den nya veckan.

kram kram

2009-04-27 @ 10:32:31
URL: http://caitlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0