Tillskotten i min garderob!

I somras blev det lite shopping nere i Västerås! Där finns favvoaffären nr: 1 nämligen New Yorker! Har blivit en hel del där den senaste året. I somras blev det också ett och annat plagg från Cubus. Bäst att passa på när dessa affärer inte finns här...


Min nya fina skinnjacka från Cubus! (och kjolen och blusen)

 
Tröja och jeans från New Yorker.


New Yorker.


Tröja och ett par till jeans från New Yorker.



Tröja Cubus.
 

Blus New Yorker och kjol från Cubus.


Craft-tröjan fick jag i present av Strömsholms djursjukhus (mitt sommarjobb) som tack för sommaren.


Träningsdress från Roberts föräldrar som var för liten, men perfekt åt mig!

Nu är det snart dax för säsongsstart av Top Model 10! Har man följt de 9 tidigare missar men inte den 10:de:)

Kramar ♥

Kommentarer
Jenny W skrev:

Mycket snygga inköp vännen! Kram!

2008-09-10 @ 21:58:54
URL: http://jennyolivia.blogg.se/
Johanna skrev:

Vad fina kläder! Jag är så sugen på shopping, men hittade inget igår när jag vandrade på stan. Bra för min plånbok, men trist för mig :P

2008-09-11 @ 17:32:52
URL: http://hannisey.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0