Idag är första dagen på resten av mitt nya:

motions liv! För ikväll tog jag den första joggingturen på många år! Var jätte skönt ute (ca 1 grader plus), med en helt underbar solnedgång och System of a down strömmande i öronen. Efter dusch och stretchning är jag nu redo för sängen.

Imorgon är sista dagen på första veckan på Genetiken, sedan är det bara en vecka kvar på den här praktikperioden. Och jag kan öppet erkänna att det ska bli riktigt skönt när den är slut! Visst, det har varit sååå intressant och innehållsrikt och en riktigt bra erfarenhet att få vara på alla olika lab, men efter 7 veckor (8 veckor nästa vecka) av nya analyser, nya människor, nya lokaler och så vidare, säger huvudet och minnet stopp! Nu får inte mer plats. Jag vill ha ledigt.

Imorgon kväll är det personalfest på NH och temat för min bargrupp är "Biltillbehör". Kanske inte det lättaste temat hittills men blir spännande och se hur alla ser ut och vad alla andra bargrupper har för tema.

På återseende!  


Kommentarer
Killtankar skrev:

Oj... här sliter jag med undersökande journalistik, söker upp fakta och späker mig själv, svälter mig på sex, och ni skrattar åt mig :(
Skämt åsido :) Trevligt att höra att ni gillar bloggen, försöker blanda lite av varje. Hör gärna av er med önskemål eller kommentarer, det är sånt som gör det roligare för mig att skriva :)

2008-05-16 @ 23:22:55
URL: http://killtankar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0