Happy!

Just så känner jag mig nu! Lycklig och glad!

Igår kom då den dagen som var den sista på praktiken. Jag som väntat sååå, men ändå kändes det lite vemodigt att gå hem... Jag gillade verkligen Cytogenetiken... Men efter klädinlämning gick jag och köpte en glass och satte mig i sjukhusparken och bara njöööt! Och det kändes bra!

Efter en skön sovmorgon, åt vi frukost i lugn och ro, tog en dusch och sedan for vi ut med våra inlines. Åkte ner på stan där det idag anordnas Kulturnatta. Fick se en massa folk, alltid lika kul att kolla på:), lyssna lite musik och äta en räkbaugette. Blev också en ny sjal till mig:)

273684-213  273684-215
Robert i full action!                                   Min nya lila sjal och en ny tröja på rea förra veckan.

Nu är vi hemma och vilar lite innan vi ikväll ska gå till Danne och Sofia och fritera bananer och kolla Schlager finalen!:D Hoppas ni har en fin lördag också!

273684-214

På återseende! ♥


Kommentarer
Eva Lj skrev:

Vilken fin sjal på en FIN tjej. Tack för Morsdagsbrev o Morsdagsmail. Älskar Dig min lilla flicka. Hälsa Robert. Puss o kram

2008-05-25 @ 10:04:09
URL: http://malinlj.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0