Fortsättning på den härliga lördagen!

Efter melodikrysslösning, som för övrigt inte gick så vidare bra idag, åt vi frukost och begav oss sedan ut på promenad. Blev en bra sväng på över 2 timmar effektiv tid idag. Var strålande väder, klarblå himmel och över 20 grader, i skuggan! Kändes som semester:)
En sväng förbi Robert brorsa och tjej hann vi också med. De har skaffat en liten Nemi, en liten gullig, ullig kattunge:)

273684-189
Jag vid Nydalasjön.

273684-190
Lite is fanns det kvar:)

273684-188
                                                 ♥

På kvällen blev det grillning och sedan film inomhus. 

273684-191
Robert, Sofia och Daniel


I Umeå har vi STOOORA trollsländor;)

Nu är jag faktist jätte trött så nu ska jag nog fortsätta på min jätte braiga bok, Skändad av Khady Koita. Självklart en sann historia eftersom jag älskar såna böcker. Det är bara o säga till när du vill låna den Jenny;)

På återseende alla läsare! Kramkram

Kommentarer
Jenny W skrev:

Jag vill låna nu =) Åh, så söt bild på er tillsammans! Kram!

2008-05-04 @ 12:14:39
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Eva Lj skrev:

Tänk att det kan vara så skönt i Umeå. Jätteroligt att läsa din blogg. Puss o kram. PS tror det är dags att börja banta DS

2008-05-04 @ 12:41:05
URL: http://malinlj.blogg.se
Lina skrev:

vi hade fint med sol och värme förra helgen och i början av veckan. sen lagom tills man började vänja sig vid solens strålar efter ca 9 månader skitväder så... blev det skitväder lagom till valborg och det har det varit sen dess :(

2008-05-04 @ 13:24:49
URL: http://pinkelina.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0