Sex and the City!

Igår bröt Robert och jag vardagen med att att gå på bio! Vi räknade ut att det nästan är ett år sedan sist!
Så nu har även jag sett Sex and the City filmen och nu känns det verkligen som att det var ett bra avslut på serien/filmen.


The girls!

Veckan på jobbet gick huuuur fort som helst! Nu har man gjort 5 veckor av sommarjobbet och endast 4 återstår... Älskar mitt sommarjobb!! Men det ska bli skönt med helg! Som vi dessutom ska tillbringa i stan eftersom det ändå mest ska regna i helgen... jäkla skitsommar!

På återseende och hoppas solen lyser på er (mina anonyma läsare;)) ! ♥

Kommentarer
Veronica M skrev:

Solen lyser tyvärr inte så mycket när man har ett sommarjobb som är förlagt inomhus :P det var lättare när man var på läger, då kunde man nästan alltid räkna med minst två soldagar :D kraam

2008-07-21 @ 12:50:53
Jenny W skrev:

Ja, verkligen, helt sjukt vad snabbt det här året gått! Du skulle varit med mig i år igen! Nästa år kanske? =) Stora kramar vännen!

2008-08-04 @ 23:56:13
URL: http://jennyolivia.blogg.se/
Lina skrev:

bomullstuss?

2008-08-18 @ 21:31:02
URL: http://pinkelina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0