Inflyttningsfest, 1 års firande och en massa plugg!

I lördags förra veckan hade jag och Robert den efterlängtade inflyttningsfesten, så där en 4 månader för sent, men den blev iallafall av till slut! Blev en riktigt lyckad kväll och jag hade trevligt, vilket jag hoppas alla andra också hade:)

273684-113
Carro, Jenny och Hanna verkade iallafall ha trevligt!:)

I veckan har det varit hårdkörning i skolan med en massa grupparbeten och så vidare. Igår, fredag, jobbade jag EPP på NH och det var riktigt skoj! Har inte jobbat på NH under hela våren, pga sjukdom och kurser jag ligger efter i, men en fredageftermiddag kände jag att jag klarade av att ge till NH.

I torsdags, den 14 feb, firade jag och Robert 1 år! Det kommer att firas ikväll genom ett restaurangbesök på stan någonstans. Ska bli mysigt:)

273684-115


Resten av helgen kommer ägnas åt skolarbete. Förberedelser inför redovisningar nästa vecka plus en massa plugg inför min omtenta i sjukdomslära nästa lördag.

Trevlig helg! På återseende!

Kommentarer
Johanna skrev:

Grattis till 1 år tillsammans! Vad mysigt :)

2008-02-16 @ 12:24:49
URL: http://hannisey.blogg.se
Eva Lj skrev:

Roligt att ha inflyttningsfest. Skall väl oxå ha det. Börjar bli dags. Ha det så bra, hälsa Robert. Kram Mamma

2008-02-18 @ 20:44:59
URL: http://malinlj.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0