:)

Ikväll kom jag och Robert på den spontana idén att gå på bio! Vi såg "28 veckor senare", och klarar du inte av blod är det verkligen inte någon film för dig! Men vi tyckte båda att den var bra, satt på helspänn hela tiden!! Men man blev lite paranoid när man skulle gå hem i mörkret...

Vi införskaffade även en varsin stegräknar när vi var på stan. Mest för att det är kul o få se hur långt man går när man är ute på promenad.

Fortfarande inget nytt om min omtenta...sitter på helspänn varje gång jag ser att jag fått nya mail i inkorgen...hoppas verkligen på ett svar snart, ett positivt sådant...

Kommentarer
Anonym skrev:

Tack för kommentaren!... Du är snäll du Malin!
Kramizza i massor till dej

2007-09-12 @ 22:31:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0