Tacomiddag o korrefest med Umeås bästa korridor!

Nu är det bara några dagar kvar tills jag flyttar...med blandade känslor...Ska verkligen bli jätte kul att flytta ihop med Robert och bo i en riktig lägenhet, men jag kommer verkligen sakna min korridor också! De har iallafall lovat att bjuda mig på alla korrefester, annars jäklar!:P

I helgen hade vi iallafall tacomiddag tillsammans, och Robert räknas ju in så han var också självklart med:)
Sedan blev det lite öllekar och en stund senare kom folket som vi hade lyckats lura dit:P

Vi hade en jätte trevlig middag o en rolig fest med utgång på Origo senare.

273684-52
Erika och Stefan!

273684-54
Stefan med sin tacos och Robert med sin öl;)

273684-55
Lotten och Micke med våran "tavla" i bakgrunden, visst
är den vacker så säg:P

273684-56
Johan o Lotten

273684-53
Jag o Erika:)

Kommer sakna er!
På återseende! /Malin


Kommentarer
Johanna skrev:

Väntar på bilder från den nya lägenheten! :) Kram!

2007-10-18 @ 20:33:04
URL: http://hannisey.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0