Nya lägenheten!:)

Efter påtryckningar om uppdatering och bilder från den nya lägenheten kan jag meddela att några bilder blir det inte idag, men vi jobbar på det!:)

I söndags gick så flyttlasset från våra båda rum plus alla möbler från mitt förråd. Allt gick bättre än jag hade väntat mig, trots tunga lyft, en tidig morgon och alldeles för lite sömn natten innan. Utan all hjälp från Roberts föräldrar hade det definitift inte gått lika bra, deras hjälp var ovärderlig!

Vi har nu kommit i ordning i stort sätt....vi har ett fungerande kök, dock något rörigt. Också vardagsrummet har börjat ta form. Än är det en del plock kvar, några kartonger och mycket kläder som ska in i garderober med mera, men man ser stora förändringar varje dag som går.

Tyvärr har vi inte fått igång vårat internet än, därav inga bilder, men till nästa vecka hoppas jag på att kunna uppdatera bloggen med bilder från min och Roberts alldeles egna, fina lägenhet!

På återseende! /Malin

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0