Insparken 07!

Så har då insparkssittningen hösten 07 gått av stapeln! Öven en vecka sen, men bättre sent än aldrig!:P

En mycket lyckad sittning där jag och Jenny var toastmasterparet med koll! Vi lyckades hålla ett lagom tempo med spex, sånger, god mat och tal. Spexen var självklart i högklass och sången riktigt stämningsfullt!


Ni som inte var där missade verkligen något!:)

Gladaste toastmasterparet!:)
Gladaste toastmasterparet ever!

Jag o Ida!
Jag o Ida under förfesten:)

HippieMalin:)
Den här tröjan tänkte mamma göra en kudde av! Tur att
jag räddade den, den är ju riktigt snygg juh!:)


Kommentarer
Jenny W skrev:

Vilken härlig bild på oss vännen! Och det var ju för väl att det inte blev nån kudde av tröjan, så tjusig som du var! Hoppas det har gått superbra för dig på tentan idag också! Puss

2007-10-12 @ 10:01:52
URL: http://jennyolivia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0