Utmaningen!

Jag har antagit Jennys utmaning och ska försöka skriva 8 sanningar om mig själv:)

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
- den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor

1. Jag har tagit 11 SM-guld, har flera NM-medaljer och ett EM-guld i ungdomsmaraton i Polen när jag var yngre. I kanot.

2. Jag har kunnat rulla på magen sen jag var 4 år.

3. Jag lärde mig simma när jag var fyra år och har tagit simborgarmärket 20 år i rad.

4. Jag hade ett eget reportage i Lilla Sportspegeln när jag var 11 år som var cirka 4 minuter långt.

5. Jag har kort stubin men är inte alls långsint, vilket gör att jag ibland blir väldigt sur väldigt snabbt men det går över minst lika fort.

6. Min pappa gick bort när jag var 16 år och även om det har varit och är jobbigt, så har jag bara blivit starkare och kan numera, hur konstigt det än låter, se en mening med det hela. 

7. Jag är den första i min släkt som gått gymnasiet, och därmed också som läser på universitetet.

8. Jag gillar fika och andra gottigheter. När jag kommer hem till mamma brukar vi köpa en hel tårta som vi delar på under helgen. Det är smarrigt det.

Nu utmanar jag alla som läser det här!:P Om du har lust o ork vill säga:) Skriva gärna i kommentarerna. På återseende!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0