Omtenta avklarad och förhoppningsvis godkänd...

Tror jag äntligen blev godkänd på Molekylärbiologin idag. Skrev i fyra timmar och kände mig ganska nöjd när jag lämnade in tentan, så jag hoppas verkligen men vågar absolut inte ta ut något i förskott....

Nu är det iaf helg och jag ska faktist ta det ganska lugnt, även fast jag har en tenta i immunologi på onsdag. Jag börjar bli lite sönderstressad så idag är det slappar fredag som gäller. Imorgon ska jag på årets höjdpunkt inom nationen, GHD har Brända Bocken Gasquen. Man eldar lite bock, går på finsittning och har allmänt trevligt och kul på NH! Längtar tills imorgon!

Nej, nu ska jag gå och äta lite av glassen som Robert så snällt hade köpt åt mig när jag kom hem! Fick ett mess om att det fanns glass i frysen när jag kom hem, antingen att trösta sig med eller fira med, tror faktist det blir att fira:)

273684-69
Glass i stora lass! Sthlm sommaren 07.

På återseende!


Kommentarer
Johanna skrev:

Jag håller tummarna för att det gick vägen på tentan OCH att det går bra att plugga till immunologin! Kram kram!

2007-12-01 @ 18:21:33
URL: http://hannisey.blogg.se
Stefan Flod skrev:

Du var väldigt fin! Tack för i lördas! det var väldigt trevligt och lätt den bästa sittningen :)

Kramar

2007-12-03 @ 10:12:01
URL: http://stefanflod.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0