Härliga veckan med Robert!

Nu har 7 underbart härliga dagar med Robert här i Västerås förflutit. Vi hade inte mycket planerat utan gjorde saker mer som de föll oss in. Vi har både hunnit se och göra en massa utan att behöva känna att vi har stressat.
En dag i Västerås city, några dagar ute i stugan på Almö-Lindö, badat och solat ute på Östra holmen. På tisdagen tog vi en heldag i Stockholm där vi mest strosade runt och hade härligt. Köpte Situation Sthlm av en hemlös, mycket läsvärd tidning som jag nu tänker börja prenumerera på. En massa annat gjorde vi också men ska försöka att inte trötta ut er:)

image2
Jag och Robert i Stockholm.


Igår hann vi även med att gå ner till hamnen och dricka några cider och öl tillsammans med min kompis Linnéa vilket var mycket trevligt:)

Och inte tala om alla bad i mammas badkar vi har hunnit med! Bäst o passa på när man har chansen! :)

Tänk att tiden går så fort när man har kul! När jag hade skjutsat Robert till bussen idag var det som om klockan började gå hälften så fort igen.... men men, det är väl så det är.

Imorgon drar Power Meet igång på allvar här igen. Då kommer iallafall jag och mamma att sitta bänkade nere på Lögarängs rakan med kameran i högst hugg!

På återseende!

Kommentarer
stefan skrev:

Snyggingar. ;)
Hehe, det är verkligen den Malin jag känner. Den som stöder alla möjliga grymma organisationer. Själv börjar jag jobba på kollot imorgon.:) Ha en fortsatt underbar sommar Malin så ses vi när plugget börjar igen!

2007-07-06 @ 10:02:57
URL: http://stefanflod.blogspot.com/
Jenny W skrev:

Vilka mysiga dagar det later som ni haft! Och ganska snart ses vi ocksa =) Kram!

2007-07-07 @ 00:52:47
URL: http://jennyolivia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0