Julen 07 i Kiruna!

Julveckan här i Kiruna har verkligen rasat iväg! Imorgon är det redan dax att åka ner till Västerås! Men jag har haft det jätte bra här, lååånga sovmornar, ätit en massa gott, blivit ompysslad och fått en massa fina julklappar tillsammans med Robert! Jag har levt som en prinssessa helt enkelt!:)
Imorgon är det Hjalmars dop, sedan blir det tågresa i 20 timmar, d.v.s. först grinar Hjalmar sedan grinar vi.

273684-80
Robert och jag julafton. Robert har sin julklapp på sig, halsbandet, och jag fick örhängen och halsband som jag har på mig.

273684-81
Hjalmar med sin julklapp från oss, Tiger! Ses ofta i munnen på Hjalmar:)

273684-83
Malin på krogen Ferrum i Kiruna! Här stänger krogen kl 3! I lilla Kiruna av alla ställen:P

273684-83
Mowgli gör uppror!

273684-82
Stolt morbror med lille Hjalmar!

På återseende!  /Mowgli & Kägglan

Kommentarer
Jenny W skrev:

Jättefina bilder Malin! Och gud så söt han är lille Hjalmar! Tycker absolut att du också ska göra en summering av året i bilder =) Gott nytt år! Puss/Jenny

2007-12-31 @ 14:46:02
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Johanna K skrev:

Tack! Jag är nöjd med frisyren och Jonas tycker oxå att jag passar i kortare hår :) Vad roligt att du har haft det bra över lovet. Syns imorn! :)

2008-01-05 @ 21:36:08
URL: http://hannisey.blogg.se
Johanna K skrev:

På måndag menar jag juh! =P

2008-01-05 @ 21:42:07
URL: http://hannisey.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0