Hemkommen från Storsjöyran!

I söndags kom jag hem från Jenny, Östersund och Storsjöyran. Hade några mycket trevliga och roliga dagar där i Jämtland:) Vill ni läsa mer om Yran och se fler bilder, rekommenderas Jennys blogg starkt: http://jennyolivia.blogg.se

Men först måste ni kolla in mina bilder:) "En bild säger mer än tusen ord"


image14
Redo för en kväll på Yran! Just den här kvällen fick vi den fina komplimangen: "Är ni systrar?" :) Och lite lika är vi nog...

image15
Popcorn när de är som bäst! På festival! (och bio så klart)

image11
Underbara DiLeva! :)

image12
Så här kul kan man ha i ett öltält på Yran!

image13
The Pipettes! Var nog den bästa konserten och showen på hela yran! Hade länge sett fram emot att få se dem och de gjorde mig inte besviken! Lyckades till slut ta mig allra längst fram, även om det var svårt att trängas med alla nyförälskade killar (alla blev nämligen störtkära i tjejen till höger, och visst, hon såg faktist riktigt bra ut;))


Detta var självklart bara ett smakprov av allt vi gjorde och såg, men jag vill ju inte trötta ut er mina trogna läsare;)
På återseende!


Kommentarer
Jenny W skrev:

Va fina bilder! Appropå storleken där ja... när man laddar upp dem vill den ställa in på 400 px automatiskt. Jag brukar välja 200 eller 300 istället så blir de mindre! Kram på dig sötnos! /Jenny

2007-08-03 @ 23:16:36
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Kägglan skrev:

Sådär nu är hotell bokat för de första fyra dagarna. Det börjar suga rejält i restarmen nu :P
Förresten, bilden med Jenny och popcornen, har Jenny inte lite misstänksamt stora pupiller där? :P

2007-08-03 @ 23:50:00
stefan flod skrev:

Grymt!
Saknar dig gumman! Det är väldigt tyst i korren utan dig här i Umeå. :(
Ha en fortsatt underbar sommar!

2007-08-08 @ 21:46:30
URL: http://stefanflod.blogspot.com/
Jenny W skrev:

Haha, NEJ det har jag inte Robert! =) /Jenny

2007-08-09 @ 14:00:00
URL: http://jennyolivia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0