Läget

Har förstått att det inte gått att kommentera på mina senaste inlägg...mysko.

Så här är iallafall läget med oss:

Jag och Robert jobbade förra fredagen vilket kändes kul. Det var bara det att jag under förra helgen fick sprängande huvudvärk och en täppa som verkligen satt fast! På måndagen blev det till att sjukanmäla sig igen, ringa läkaren och så fick jag nässpray utskrivet för bihåleinflammation. Så nu har jag klarat av min allra första sjukskrivning (är man sjuk mer än 5 dagar måste man ha ett intyg på det). Jag har i princip sovit hela veckan, druckit mycket och tagit min nässpray. Under onsdagen började det lossna och under torsdag och fredag har jag snytit ut något som ser riktigt sjukt ut, inte konstigt jag har mått dåligt, haft feber, världens tryck i ansiktet och sprängande huvudvärk! Nu vet jag varför färgen snorgrönt heter just snorgrönt!
Mamma har tagit inskolningen av Walter på dagis (vilket hon i och för sig ändå fått göra om jag och Robert varit på jobbet) och det har gått jätte bra! Idag och igår var jag faktiskt och hämtade honom halv två, men så var det också det ända jag gjorde på hela dagen. Åh, så mysigt det var att hämta en så glad liten krabat! Han verkar verkligen trivas:)
Tråkigast är bara det att missa de första 2 veckorna på nya jobbet. Men vad ska man göra? Nu har det verkligen börjat lossna så pass att jag känner att jag kommer kunna gå på måndag i alla fall:)

Robert och Walter är friska och ligger just nu och myser på soffan:) Snart dax för lite fredagsmys och i helgen blir det lugna puckar här, jag måste vila och verkligen bli hundra, de enda planerna vi har är att rösta på söndag! Det glömmer ni väl inte bort?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0