Walters framsteg!

I onsdags reste sig Walter alldeles själv för första gången! Mot gåstolen. Min duktiga lilla kille! Han börjar bli så stor:)

Och igår upptäckte jag att första lilla tanden är på väg! I nedrekäken på höger sida var det något som rispade mig på fingret när han gnagde på det:) I natt har han varit kinkig och vaknat och gnytt nästan varje timme. Det enda som fått honom att somna om var när han fick ligga på mitt bröst och jag vaggade honom. Så, en liten trött kille tar nu är liten förmiddagslur innan vi kl 13 ska iväg och träffa min kompis Jenny som numera bor i Göteborg men som är hemma i Västerås över helgen!:)

Kommentarer
Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ skrev:

Tiden går så fort...lille W håller på att bli stora killen :)

Hoppas att allt är bra med er!

Kramar

2010-05-07 @ 11:50:15
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Anna skrev:

Duktiga Walter! Vad fort det går. :) Fast Julie tar det lugnt och är fortfarande väldigt stillsam. :) Hoppas ni har det bra!

2010-05-08 @ 10:25:44
URL: http://annastickar.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0