Pappagrupp, plugg och ärenden

Idag har PappaRobert och Walter varit på pappagrupp på Öppna förskolan på förmiddagen. Då passade jag på att plugga här hemma. På eftermiddagen har mamma och jag varit runt och fixat en massa ärenden samt handlat. Nu har vi ätit middag och jag ska egentligen plugga lite till... men jag känner mig så trött att jag funderar på att ta kväll... tror det får bli så. Klockan 20 ska vi kolla Outsiders och sen blir det nog en tidig kväll i säng.

Walter sitter helt själv nu! Han satt 30 min alldeles själv idag på Öppna förskolan. Och sen även en stund hemma för att visa mig. När jag sen var iväg bullade Robert upp med en massa kuddar runtomkring utifall han skulle vicka omkull. Tänk att han redan är så stor att han sitter själv!!



Föresten, kan tipsa om ett bra lästips. Förra helgen läste jag ut Camilla Läckbergs Tyskungen. En kriminalroman som var riktigt riktigt bra!! Har bara läst 2 deckare tidigare och läser egentligen hellre böcker baserade på verkliga händelser och liknande men den där boken var spännande från första till sista sidan och gick inte att förutsäga det minst!! Rekommenderas starkt!:)


Kommentarer
Eva Ljungkrantz skrev:

Så fina bilder o text. Vi ses snart.

2010-01-26 @ 11:05:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0