3 år!!

Idag firar jag och Robert 3 år tillsammans! För exakt 3 år sedan frågade han chans på mig;)

När vi firade en dag gick vi på bio.
När vi firade en månad åt vi på indisk restaurang.
När vi firade 6 månader for vi till Grekland. (råkade bara bli den dagen men iallafall:))
När vi firade 1 år gick vi på kina restaurang.
När vi firade 2 år åt vi på MAX och gick sen på bio.
När vi firade 3 år gjorde vi... INGENTING!

Haha, det blev tyvärr så i år. Walter blev förkyld efter att vi varit på Öppna förskolan i tisdags och senare i veckan blev även jag och mormor förkylda. Så trots att vi hade barnvakt igår och vi hade planerat att gå ut och äta på restaurang och sen fortsätta nånstans och dricka en drink eller två så blev det inte så...:( Istället tänkte vi att vi går ut när Robert får sin första riktiga lön, firar både 3 år och lönen och gör en helkväll där vi inte tittar vad saker och ting kostar! Låter bra i mina öron:) Så ikväll firas det lugnt med färsk ananas, dricka och popcorn.

Vi har iallafall haft en jätte trevlig 3-årsdag och Alla Hjärtans Dag. Först kom min vän Jenny hit och hälsade på. Hon bor i Göteborg så det blir tyvärr inte så ofta. Robert var iväg och spelade innebandy så vi fick lite girltime:) Sen kom mamma hit med 3 rosor till sina tre hjärtan, massa gott fikabröd och en chokladask med chokladhjärtan. Därefter kom Robert hem igen och strax därpå kom min barndomsbästis mamma, Eva, hit. Hon tycker så mycket om Walter och ska vara barnvakt åt honom senare i februari då jag, Robert och mamma ska på 50-årsfest. Hon hade med sig en Alla hjärtansdag present till Walter! Så snällt! 


Här busar Eva och Walter!


Och här en bild på honom med sin lilla nalle som han fick av Eva idag:)

Tack för alla tips angående vilken systemkamera man ska satsa på. Nu vet vi lite mer och imorgon ska vi iväg och känna lite på dem. Hoppas det inte är alltför långt kvar till ett köp...


Kommentarer
Hannah skrev:

Gud vilket charmtroll :)

2010-02-14 @ 23:37:44
URL: http://hannahpanna.blogspot.com
Malin LjM skrev:

Då blir väl 4 år bröllopsdag kanske? ;)

2010-02-15 @ 01:58:18
URL: http://malinljm.blogg.se/
Emmasusanna skrev:

haha vet du exakt så har det varit för oss oxå. vid 1 år åt vi på varda världens lyx middag. Vid 2 år åt vi på varda och sen gick vi på bio med dannes kompis romantiskt javisst haha vid 3 år kommer jag inte ens i håg vad vi gjorde, tror vi var på restaurang eller åt hos Dannes föräldrar haha och vid 4 årmhade Danne precis kommit hem från Rom med sin syster så han var skit sliten, men vi åt nog oxå på restaurang, men det har verkligen blivit mindre och mindre.. men i år är det 5 år, då kanske det borde bli liiite mer. Men skulle inte förvåna mig om Danne jobbar skift då haha



Tack för alla hjärtans dags mms:et på Walter Super söt :)



KRAM

2010-02-15 @ 09:26:49
URL: http://emmasusanna.blogg.se/
Cintya - Haileys mamma skrev:

Grattis till era 3 år tillsammans! =)

Kramar

2010-02-15 @ 18:44:02
URL: http://cintyas.blogg.se/
Cintya - Haileys mamma skrev:

Det var första gången jag gjorde det och det blev riktigt gott och lyckat faktiskt =) hoppas allt är bra med er. Kram

2010-02-18 @ 21:13:05
URL: http://cintyas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0