Våran bilresa till Östersund!

Fredagen den 23:e juli lånade vi mammas bil och for till Östersund. Resan upp tog 9 timmar med rastningar. Rätt långt för vår lille som tidigare åkt max 1,5 timme i bil sammanhängande. Men han var jätteduktig och höll humöret uppe. Det var bara de sista 2 timmarna han började bli less, men med pappa bredvid som lekte och gjorde grimaser stod han ut den sista biten också.


Walter sträcker på benen.


Fikapaus vid Hakkegård. Där fick jag se Ola också, inte varje dag man ser en kändis:)


Robert och Walter.


I Östersund. På fredagen hann vi också träffa vår kompis Sara och var ute och åt med henne på Stråket.


Vi alla 3:)

Vi bodde på ett nyöppnat vandrarhem och hade det riktigt mysigt. Vi hade med Walters resesäng och i den sov han riktigt bra! Bättre än han just nu gör här hemma... men det är en annan historia.

På lördagen var vi på Jenny och Davids fantastiskt fina bröllop! Vädret var underbart, maten helt fantastisk och det avar sååå roligt att träffa dem, plus vår vän Ida:)


Finklädda för bröllop.


Vackraste!


Älskar den här bilden, med den vackra utsikten och allt:)


Finaste tjejerna, Ida, Jenny och jag:)


Finaste vännen och min son:) Är de inte söta tillsammans så säg?:)

Jag hade lite ångest för hemresan för Walters skull...han grät bara vi satte honom i barnstolen trots att vi skulle korta bitar, men han slutade snabbt. På söndagen grät han också, men tystnade fort och grät inte på hela resan hem!


"Här hade jag det bra":)

Kommentarer
Anna skrev:

Vad kul med en uppdatering och så roligt att se bilder på Walter! Han har blivit så stor! Tänk, alldeles snart har vi 1-åringar. :)

2010-08-05 @ 20:20:55
URL: http://annastickar.blogspot.com
Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥ skrev:

Äntligen lite uppdatering, jag saknar ditt skrivande massor :)



Skoj med en liten semestertripp...hellst med tanke på att ni skulle på din väns bröllop! Jätte fint bröllop, fint brudpar och du och din lilla familj är också jätte fin!



Kram

2010-08-07 @ 10:48:41
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Josse skrev:

Grattis Walter på 1-årsdagen! :) Kram från mig och Frida!

2010-08-08 @ 11:29:05
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Jenny skrev:

Så himla fint att ni kom hela vägen alla tre, tack älskade vänner! puss och kram

2010-08-19 @ 18:28:58
URL: http://karlektillsvart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0